28 May 2013

Moje 3 wins the Barbara Dex Award | News | Eurovision Song Contest - Malmö 2013

Moje 3 wins the Barbara Dex Award | News | Eurovision Song Contest - Malmö 2013

"Има нещо гнило..."
Не ми харесва тази класация, в смисъл класираните. Обаче интернет връзката ми в момента (ограничен трафик мобилен интернет)  не ми позволява да изгледам облеклата на всичките участници, за да опитам да схвана някаква закономерност. Хипотезата ми обаче е, че има някаква униформеност, която се харесва от широко евро публика. И обратно - или Балканите са твърде различни, т.е. всеки различен, или пък пак униформени, но по друг начин, което (който) не се харесва...

Иначе и аз не харесах стайлинга на Мойе3, който според мен беше значително влошен в сравнение с Амстердам - там те бяха просто ефирно женствени и изкусителни, и дори това сексистко подчертаване на краката (само) не беше така дразнещо. След това тези форми и ъгли са вероятно част от рецепта за нехаресване, която подейства и на Софи Маринова миналата година, и при една полска участничка от преди 2 или 3 години - не помня името й, но те се усетиха и смениха шортите с ъгловати триъгълни форми с по-нормален тоалет. Чак си мислех дали психологическите отдели за война някъде не разработват специално такива гарантирано "нехаресващи се" рецепти и неща, които да пробутват на този, когото искат да провалят тук или там при различни поводи.

Между другото, тоалеът на Есма Реджепова от МК беше едно от най-хубавите неща и попадения в представянето им. Дори  тоалетите на беквокалистките, които иначе бяха твърде сиви и като роба на жена на клада, имаха някакъв смисъл и бяха на място. Дали гласувалите не са демонстрирали ограниченост? Или има някаква преднамереност?

No comments:

Post a Comment