24 February 2013

`What If` в изпълнение на Дина Гарипова за Русия

Евровидение - Дина Гарипова - `What If` - Первый канал

Сравняват я с Адел, а аз не съм слушала и гледала Адел освен може би един път ..., знаейки, че е тя. При мен първата асоциация беше с Ала Пугачова. Без да е нейно копие, разбира се... Тепърва ще се открояват разликите. И американците си намериха младо подобие на Мадона в лицето на Лейди Гага. Дина също ми напомня по излъчване на Стелияна Христова, първия БГ Глас от 2012. Надявам се Дина Гарипова да не се промени много, но знам, че това е неизбежно, особено в необятна страна като Русия, която силно възнаграждава и разглезва поп звездите си.

Между другото, четох по БГ форум, че Дина Гарипова имала роднински връзки с БГрите в БГ, защото част от гражданите на Татарстан - индо-европеидните по външност -, все повече се връщали към (пра)БГското си самосъзнание.

Самата песен. Модерен начин на създаването й и на пеенето й, което не значи, че съм впечатлена. Просто нещо рутинно, с което сме свикнали в наши дни. Според мен я пее много хубаво. Май ми идват в повече някои ефекти, постигани с технически средства... Дали ще звучи различно на живо?

Чаровно момиче. Отслабнала е и изглежда много по-добре. При това не по унифицирания съвременен начин и без да е класическа красавица - естествено и чаровно хубава.

С интерес ще следя развитието й. Изглежда умно момиче и се надявам да си изгради също така интелигентен и симпатичен собствен стил.

Още едно участие в Евровизия 2013, което ме кара да се чувствам обогатена и ми доставя удоволствие, при това без да е в любимия ми етно/уърлд стил и дори не на руски или татарски, или какъвто там е националния език на Дина.

No comments:

Post a Comment