13 May 2011

ОСТАНА САМО ФИНАЛЪТ НА ЕВРОСОНГ 2011

Много е вероятно да не гледам финалния концерт на 14 май, тъй като вече изгледах всички сценични представяния от двата полуфинала и от репетициите за тях и се чувствам преситена.

Едва ли новите 5 песни - на т.нар. "пет големи" Великобритания, Германия, Испания, Италия и Франция -, ще ме накарат да седна пред екрана отново. Още повече, че това класово разделение никак не ми харесва.

Все пак ето, по азбучен ред, моите любими песни сред финалистите:


Останалите участници са:

Видеоклипове с всички песни от генералната репетиция преди финала утре може да се намерят тук.

Бих се радвала, ако спечели песента на Босна и Херцеговина, а също тези на Гърция или на Швейцария. Песента на Франция не бих желала да спечели поради политически причини, признавам си го. Но според мен шансът това да стане е малък, тъй като, ако добре съм чула, Амаури Васили пее фалшиво на репетициите.

Все пак не е толкова важно кой ще се класира първи на конкурса, а за мен е все едно къде ще е следващото издание.

След финала ще разбера резултата и може би ще гледам видеоклиповете от представянията на песните. Разбира се, не възнамерявам да гласувам този път, за разлика от полуфинал 2 снощи.

Да благодаря за песните на Песенен конкурс на Евровизия 2011, заради които ми бе още по-интересно и приятно да следя конкурса: на Гърция, Босна и Херцеговина, Албания, Норвегия, Белгия, Сан Марино, Португалия, Молдова, Кипър, Македония.


Финалът на Евровизия може да се гледа на 14 май, 22 ч. БГ време, по два начина:
  1. По телевизия БНТ1
  2. Онлайн, съответно:

No comments:

Post a Comment